27 Mart 2015 Cuma

Herkese Merhabalaar!!

Gönderen zeynepreschool zaman: 12:34


Merhabalar,

Bana kısaca Zeyzey diyebilirsiniz.Ben bir öğretmen adayıyım ve bu blogu açmadaki nedenlerim hem kendimi geliştirmek hem de insanlara gülümsemeyi aşılamak belkide..Çünkü biz hayatta gülümsemeyi unutuyoruz ve hem bir sıkıntı içerisinde geçiyor günlerimiz,aylarımız,yıllarımız belkide..Bende buna bir "DUR" demek için açtım bu sayfayıyı filan.Böyle konuşmaları pek yapamam.Hiç giriş konuşması olmadı bu.Neyse siz boş verin beni ve hayata 32 diş gülümseyin!

Bu resimde de dediği gibi üzüntüleri,sıkıntıları bir yere bırakın ve gülümseyin.^^
Blog sayfamda çok güzel paylaşımlarda bulunacağım.Benim ilgi alanlarımla tanıştıracağım sizi.Burası aslında benim için bir anlamda rahatlama alanı olacak.Umarım sizde beğenirsiniz yazdıklarımı.Şimdilik hoşçakalın :) smile.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Zeyzey'le Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review