30 Mart 2015 Pazartesi

Goodbye Blue Monday!

Gönderen zeynepreschool zaman: 15:21

Elveda Blue Monday!!




Bugün tam manasıyla bir blue monday yaşadım.Bizde pazartesi sendromu denilen şey işte.Bugün okula dahi gitmek istemeyen ben kalktım yataktan.Neyse ki öğleden sonra daha iyi oldum.Yoksa cidden işim işti..Bu ara yoğun bir temponun içinde olan ben için baya monoton geçiyor hayat..Bu dönem çok daha fazla sorumluluklarım var mesela..Sanki şuan bunu yazan ben değilim gibi..Garip bir his..Neyse işte saçmalıyorum bazen kusuruma bakmayın..Bazen blue monday çok sert geçebiliyor benim için bazense çok rahat..Bir blue monday'i geride bırakırken sizlere güzel bir şarkı armağan edeceğim..Ne mi? Bir bakalım ne?



Koreli grupt olan "BEAST"ten sizlere "On Rainy Days" şarkısını armağan ediyorum.Belki bu bahar günleri içinde güzel bir seçim olabilir.Hava bir güneşli,bir yağmurlu,bir bulutlu şu havalarda ne dinlenir derseniz..Bu şarkıyı dinleyebilirsiniz..:) 

vee hep gülümseyiiinnn!!

Keyifli dinlemeler^^

Günün resmi ilan ediyorum..!!






0 yorum:

Yorum Gönder

 

Zeyzey'le Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review